Zwroty - Jak to działa?

Chcesz zwrócić jeden lub więcej zamówionych produktów? Nie ma problemu! W radbag.pl robimy wszystko, żebyś był zadowolony z naszych produktów i obsługi. Jeśli tak nie jest, np. jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, lub towar jest wadliwy, możesz zwrócić towar 30 dni od daty otrzymania.
Aby to zrobić, wystarczy postępować zgodnie z instrukcją podaną poniżej.
Jak to działa?

Jak to działa?

Krok 1  

Przejdź do sekcji zwrotów na stronie DHL i wypełnij formularz internetowy. W polu „numer klienta” wprowadź numer klienta, który znajduje się na fakturze. Otrzymasz zwrotną etykietę w formacie PDF. Wydrukuj ją i naklej na opakowaniu zwrotnym (jeśli to możliwe, prosimy o zwrot w oryginalnych opakowaniach). Procedura ta pozwala na nieodpłatny zwrot zakupu. Postępując z poniższą procedurą, nie zapłacisz kosztów zwrotu.

Krok 2  

Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj i dołącz go do paczki zwrotnej.

Jeśli któryś z produktów, które otrzymałeś, jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Znajdziesz nasze informacje na dole strony. W przypadku, gdy chcesz nam po prostu zwrócić produkt, ponieważ Ci się nie podoba lub zmieniłeś zdanie – nie musisz się z nami kontaktować.

Krok 3  

Idź na pocztę najbliżej Ciebie i nadaj paczkę na poniższy adres. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie! To dowód, że ją wysłałeś.


Prosimy o przesłanie na adres:

radbag
c/o MH direkt
Bleicheweg 158
88131 Lindau
Niemcy

Krok 4  

I gotowe! Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 2 tygodni.

Uwaga: Prawo odstąpienia nie może zostać zastosowane w przypadku łatwo psujących się towarów, pakietów upominkowych oraz produktów spersonalizowanych, nagrań audio i wideo lub oprogramowania komputerowego, którego pieczęć opakowania została złamana.

Szczegółowe informacje na temat prawa odstąpienia od umowy można znaleźć w naszym Regulaminie Sklepu .

Save