FAQ: Najczęściej zadawane pytania, czyli wszystko co musisz wiedzieć

Pytania niecierpiące zwłoki i kompleksowe odpowiedzi na wszelkie niejasności, które mogą pojawić się podczas procesu składania zamówienia. Znajdziesz tu również wszelkie ogólne informacje na temat naszego sklepu.
 
Dla uproszczenia podzieliliśmy wszystko na różne kategorie. Tam znajdziesz wszystko, co warto wiedzieć. W tym mało prawdopodobnym przypadku, kiedy jednak nie uda Ci się znaleźć odpowiedzi na to swoje pytanie, będziesz mógł skontaktować się z naszą obsługa klienta. Chętnie Ci pomożemy!

Jak przebiega złożenie zamówienia na radbag?

To bardzo proste. Wystarczy umieścić wszystko co wpadło Ci w oko w naszym wirtualnym koszyku a następnie postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie.
 
Nie musisz posiadać do tego konta klienta, ale ma to swoje zalety. Wystarczy, że podasz swoje imię, nazwisko, maila oraz adres dostawy i przejdziesz do wyboru metody płatności. I to właściwie wszystko.
 
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia, który podsumuje jeszcze raz wszystko. Oczywiście powiadomimy Cię, kiedy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Czy potrzebuję konta klienta?

Oczywiście, będzie nam bardzo miło, jeśli założysz konto klienta. Nie będziesz wtedy musiał ponownie wprowadzać swoich danych, ponieważ możesz zapisać informacje dotyczące płatności jak i adresu wysyłkowego na koncie. Otrzymasz wtedy też nasz genialny newsletter oraz sporo możliwości do zaoszczędzenia paru groszy.
 
Ale oczywiście możesz złożyć zamówienie bez posiadania konta klienta.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Czy mogę zapakować moje zamówienie na prezent?

Tak, jasne! Wszystkie prezenty, które możesz zapakować są odpowiednio oznaczone na stronie produktu oraz w koszyku. Oprócz samego pakowania prezentów, dołączamy również kartkę (z życzeniami lub pusty). A to wszystko za 12,99 zł

Jak to działa?

Gdy tylko dodać swój prezent lub prezenty do koszyka, możesz wybrać opcję prezentu pod produktami. Tutaj decydujesz o pojedynczym produkcie, jeśli ma być zapakowany i co powinno znajdować się na kartce. Możesz zostawić pole puste i dopisać coś własnoręcznie później.

Uwaga: Możemy jedynie zapakować każdy produkt osobno, a odpowiednia kartka jest dodawana wyłącznie do tego produktu. Nie możesz zamówić samej kartki.

Po skończeniu zamówienia zapakujemy twoje prezenty, dodamy kartę podarunkową i wszystko to włożymy do paczki, w której zostanie wysłane.  

Skąd mam wiedzieć, który prezent jest który?

To proste, na każdej karcie podarunkowej wydrukowaliśmy identyfikator produktu (krótki kod SKU – złożony z 6 liter) w nieokreślonym jasnoszarym kolorze. Te identyfikatory produktów znajdziesz również na rachunku. Dzięki temu, będziesz mógł łatwo rozpoznać, który prezent należy się komu!

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Jakie są dostępne metody płatności?

Tutaj znajdziesz listę oferowanych przez nas metod płatności:

Płatność kartą
Obsługujemy kartę Visa i MasterCard. Proces płatności jest oczywiście szyfrowany za pomocą protokołu SSL, a GeoTrust sprawdza lokalizację, dzięki czemu Twoje dane są naprawdę bezpieczne. Karta kredytowa zostanie obciążona jak zwykle po złożeniu zamówienia.
Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach (szczególnie w przypadku dużych rachunków) weryfikacja karty kredytowej może potrwać nieco dłużej, co może opóźnić zamówienie z 1 do 2 dni roboczych. Możesz również zostać poproszony o wprowadzenie kodu 3D Secure, który zostanie wysłany do Ciebie przez Twój bank – również w ramach bezpieczeństwa.
PayPal
Jeśli wybierzesz PayPal jako metodę płatności, zostaniesz przekierowany na stronę PayPal, gdzie będziesz musiał potwierdzić płatność.
Uwaga: Dopiero po przekierowaniu przez PayPal z powrotem na stronę radbag i potwierdzeniu złożenia zamówienia zostanie ono sfinalizowane!

PayU
Ta metoda płatności to przelew PayU. Po wybraniu odpowiedniego banku zostaniesz przekierowany na jego stronę internetową, gdzie będziesz musiał zalogować się do swojej bankowości internetowej. Następnie wykonasz przelew, w zależności od banku ten proces będzie wyglądał inaczej. Dopiero po sfinalizowaniu przelewu i przekierowaniu z powrotem na naszą stronę zostanie złożone zamówienie.
Uwaga: w zależności od banku mogą występować różne czasy pobrania należności z Twojego konta
 
Na chwilę obecną nie akceptujemy żadnych innych metod płatności.

Zmówienia hurtowe - faktura VAT
Jeśli chcesz zamówić coś na firmę, zapraszamy do kontaktu. Przekierujemy Cię do naszego działu B2B. Na ten moment wystawiamy faktury VAT jedynie przy zamówieniach na ponad 2000 zł i złożonych przez nasz dział B2B. Nie mamy możliwości wystawienia faktury po złożeniu przez Ciebie zamówienia na naszej stronie internetowej!

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

W jaki sposób wysyłane są towary?

Twoje zamówienie zostanie zapakowane w nasze białe pudełko. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystko dotarło to Ciebie w jak najlepszym stanie. Zawsze, jeśli tylko to możliwe, wysyłamy wszystko w jednym pudełku.
 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Jak długo trwa wysyłka?

Zazwyczaj wysyłamy paczki w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia. Twoje zamówienie powinno pojawić się u Ciebie w ciągu 2-5 dni roboczych po zakończeniu realizacji zamówienia. W przypadku produktów spersonalizowanych dostawa może wydłużyć się o 1 dzień, ze względu na produkcję. Jeśli któryś z produktów jest obecnie niedostępny lub ma wydłużony czas dostawy, ta informacja będzie widoczna w koszyku przy składaniu zamówienia.

Niestety na chwilę obecną nie mamy możliwości wysyłki ekspresowej.
 

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Ile kosztuje wysyłka?

Od 215 zł wysyłamy Twoje zamówienie gratis! Normalnie przesyłka kosztuje 16 zł i przesyłana jest firmą kurierską GLS.  Na ten moment to jedyna opcja dostawy w naszym sklepie. 



logo GLS
Cena dostawy 16zł
Bezpłatna dostawa od: 215zł


GLS GLS Logo
Cena dostawy 16zł
Bezpłatna dostawa od 215zł
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Czy mogę zmienić swój adres wysyłki po złożeniu zamówienia?

Wpisałeś nieprawdisłowy adres wysyłki lub okazuje się, że będziesz na urlopie, kiedy paczka do Ciebie przyjdzie? Nie ma problemu. Poniżej znajdziesz instrukcje, co zrobić, kiedy adres wysyłki jest nieprawidłowy.

 

Wysyłka przez GLS

 

Możesz zmienić swój adres wysyłki całkiem prosto. GLS oferuje „Flex Delivery”. Oprócz naszego maila potwierdzającego złożenie zamówienia, dostaniesz również maila od GLSu w momencie kiedy Twoja paczka zostanie wysłana. W tym mailu znajdziesz link, pod którym możesz wybrać i zmienić poszczególne aspekty Twojej wysyłki:

-        zmienić adres

-        podać, gdzie chcesz, aby Twoja paczka została dokładnie dostarczona (biuro, piętro, dodatkowe informacje itd.)

-        ustawić, aby Twoja paczka została wysłana do filii GLSu, gdzie będziesz mógł ją sam odebrać

-        wybrać dzień dostawy

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Gdzie jest moja paczka?

Możesz śledzić swoją przesyłkę online. Odpowiedni link otrzymasz w mailu z potwierdzeniem wysyłki. W tym mailu znajdziesz również dane kontaktowe do firmy przewozowej, na wszelki wypadek. Jeśli wydaje Ci się, że nie otrzymałeś maila, sprawdź również folder SPAM.

Możesz również sprawdzić stan swojego zamówienia bezpośrednio na naszej stronie:

Gdzie jest moje zamówienie?

W tym celu potrzebujemy następujących danych, abyśmy mogli znaleźć Twoje zamówienie:

numer zamówienia (znajduje się w mailu z potwierdzeniem zamówienia)
Twoje nazwisko (które powinno być takie samo jak podane przy zamówieniu)

Twój adres e-mail
kod pocztowy (adresu rozliczeniowego)

Jeśli nadal nie możesz znaleźć swojego zamówienia, skontaktuj się z nami za pomocą formularza. Pamiętaj, że po złożeniu przez Ciebie zamówienia może upłynąć 1-2 dni robocze zanim Twoja paczka zostanie wysłana. Śledzenie przesyłki często zostaje uaktualnione dopiero 24h po wysyłce.
Prosimy poczekać co najmniej 48h po złożeniu zamówienia zanim skontaktujecie się z nami.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Czy mogę odesłać swoje zamówienie?

Chcesz coś zwrócić? Żaden problem! W ciągu 30 dni od złożenia zamówienia możesz bezpłatnie zwrócić nam produkty bez żadnych dodatkowych pytań. Aby dowiedzieć się jak to zrobić, kliknij tutaj.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Czy mogę moje zamówienie wysłać do innego kraju?

W każdym sklepie wysyłamy jedynie to kraju, na który działa sklep. Tj. nie można zamówić przez polską stronę radbag produktów do Niemiec. Możesz jednak przejść do sklepu, działającego w kraju, do którego chcesz dostarczyć produkty. Oto linki do naszych pozostałych sklepów:

Niemcy / Austria / Szwajcaria DE / Szwajcaria FR / Holandia / Belgia / Belgia FR/ Dania/ Francja / Włochy / Hiszpania / Polska

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Chcesz zwrócić jeden lub więcej zamówionych produktów? Nie ma problemu! W radbag.pl robimy wszystko, żebyś był zadowolony z naszych produktów i obsługi. Jeśli tak nie jest, np. jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, lub towar jest wadliwy, możesz zwrócić towar 30 dni od daty otrzymania.
Aby to zrobić, wystarczy postępować zgodnie z instrukcją podaną poniżej.
Jak to działa?

1. Przejdź do sekcji zwrotów na stronie DHL i wypełnij formularz internetowy. W polu „numer klienta” wprowadź numer klienta, który znajduje się na fakturze. Otrzymasz zwrotną etykietę w formacie PDF. Wydrukuj ją i naklej na opakowaniu zwrotnym (jeśli to możliwe, prosimy o zwrot w oryginalnych opakowaniach). Procedura ta pozwala na nieodpłatny zwrot zakupu. Postępując z poniższą procedurą, nie zapłacisz kosztów zwrotu.

2. Wypełnij formularz zwrotu, który możesz pobrać tutaj i dołącz go do paczki zwrotnej.

Jeśli któryś z produktów, które otrzymałeś, jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Znajdziesz nasze informacje na dole strony. W przypadku, gdy chcesz nam po prostu zwrócić produkt, ponieważ Ci się nie podoba lub zmieniłeś zdanie – nie musisz się z nami kontaktować.

3. Idź na pocztę najbliżej Ciebie i nadaj paczkę na poniższy adres. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie! To dowód, że ją wysłałeś.


Prosimy o przesłanie na adres:

radbag
c/o MH direkt
Bleicheweg 158
88131 Lindau
Niemcy

4. I gotowe! Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 2 tygodni.

Uwaga: Prawo odstąpienia nie może zostać zastosowane w przypadku łatwo psujących się towarów, pakietów upominkowych oraz produktów spersonalizowanych, nagrań audio i wideo lub oprogramowania komputerowego, którego pieczęć opakowania została złamana.

Szczegółowe informacje na temat prawa odstąpienia od umowy można znaleźć w naszym Regulaminie Sklepu .


Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Gdzie mogę uzyskać więcej informacji na temat wybranego produktu?

Najważniejsze informacje o naszych produktach znajdują się na dole strony produktu. Jeśli przewiniesz tam stronę, zobaczysz przegląd najistotniejszych szczegółów, jak na przykład
 
·         Rozmiar
·         Wymiar
·         Materiał
·         Funkcje techniczne
·         Wskazówki dotyczące użytkowania
 
I wszystko inne co może być interesujące.
Jeśli jednak masz jakieś pytanie dotyczące któregoś z produktów, możesz oczywiście skontaktować się z naszą obsługą klienta:

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Jak skorzystać z kodu rabatowego / karty podarunkowej?

Jeśli masz nasz kod rabatowy lub kartę podarunkową wystarczy zrealizować ją w koszyku w odpowiednim polu, zależnie od rodzaju.
 
·         Zastosuj kod rabatowy
·         Karty podarunkowe
 
Wprowadź (najlepiej skopiuj!) kod w pole i kliknij „zastosuj zniżkę” lub „dodaj kartę upominkową”. I gotowe, właśnie zaoszczędziłeś. Proste, prawda?

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skorzystaj z naszego genialnego formularza kontaktowego
Miło nam to słyszeć i mamy nadzieję, że miło spędzisz czas na naszej stronie!

Tematy
Zamówienie
Informacje o produkcie
Płatność
Wysyłka
Zwrot, wymiana, zwrot pieniędzy
Kody rabatowe / Karty podarunkowe
Inne pytania